Højskoleaftener

fællesSang, fortællinger, foredrag og gode oplevelser

Vordingborg Fri Fagskoles højskoleaftener bliver afviklet i vores nye bygning "Brobygningen" på Færgegårdsvej 10 - 4760 Vordingborg

Højskoleaftenerne vil blive afviklet over 8 aftener kl. 19.00-21.00 hen over året.

Hovedindholdet disse aftener vil være fællessang, men fortællingen og "det levende ord" vil også få plads i programmet.

Der er gratis adgang og der vil være mulighed for at købe kaffe og kage i pausen.
Pauseforplejningen indgår i Vordingborg Fri Fagskoles elevers undervisningsforløb.

Hvis du vil modtage information på SMS eller mail om vores højskoleaftener, så klik på linket nederst på siden.

Vil du modtage informationer på SMS eller mail om vores højskoleaftener.
Så klik på Info på SMS - eller Info på Mail herunder og tilmeld dig

Info på SMS Info på mail

onsdag d. 24/04

Kl. 18:00 - 21:00

Denne aften er med bespisning

Gæst:

Stine Rønne & Marc Facchini

Fra drøm til virkelighed.

De gik i klasse sammen på Vintersbølle skole og havde begge en drøm om at leve af deres interesser. Stine indenfor dans og Marc musik. De fortæller om vejen til bl.a Operaen for Stine og hele landets musikscener for Marc.

Deres fortælling bindes sammen af fællessang.

Tilmelding til aftensmad kr. 75,- pr. person, som betales på mobilepay 96005 inden du kommer.

Eller ved Bankoverførelse: Reg. 4955 Konto 12775431

Bemærk, at du også er velkommen til at deltage fra kl. 19.00, hvis du ikke ønsker at deltage i aftensmaden kl. 18.00.

Parkering er ved tennisbanerne på Færgegårdsvej.

Mandag d. 13/05

Kl. 19:00 - 21:00

Gæst:

Charlotte Bagge Hansen

Charlotte er nyvalgt Folketingsmedlem for Moderaterne og driver tillige egen livsstilsbutik i Stege. Bor på Møn og har tidligere været medlem af Kommunalbestyrelsen i Vordingborg Kommune. Charlotte giver os opskriften på en hurtig vej til Christiansborg krydret med lidt sange fra Højskolesangbogen.

Torsdag d. 20/06

Kl. 09:00 - 21:00

Gæster:

organisationer/foreninger, enkeltpersoner, ildsjæle m.fl.

Vi har afsat hele denne dag til en Maratonsangdag med mange forskellige indslag på årets længste dag torsdag den 20. juni 2024.

Scenen vil være Gårdmiljøet, Færgegårdsvej 10, Vordingborg på Vordingborg Fri Fagskole.

Hele dagen vil byde på sang og fællesskab på og omkring Vordingborg Fri Fagskole.

Det er hensigten, at dagen fyldes med indslag fra lokale ”aktører”.

Hvert indslag kan vare ca. 45 min. med de udvalgte sange som præsenteres og synges med publikum.

Det endelige program er ved at blive sammensat med håbet om en bred deltagerkreds, herunder skoler, interesserede formidlere, kor, politikere, organisationer/foreninger, enkeltpersoner, ildsjæle m.fl.

Hvis du vil deltage med et indslag er du velkommen til at kontakte forstander Jette Rønne på tlf. 25 47 43 64 eller på mail: jr@vbff.dk

Vil du afmelde informationer på SMS eller mail om vores højskoleaftener.
Så klik på SMS Afmelding - eller på Mail Afmelding herunder.

SMS afmelding Mail afmelding